טיפול בוטוקס למיגרנה

מיגרנות הם כאבי ראש כרוניים קשים שרבים סובלים מהם.

המיגרנות יכולות לשבש את מהלך החיים, ולכן דר כלב מספק טיפול חדשני במיגרנות המסייע למטופלים רבים.

טיפול בוטוקס למיגרנות התגלה בשנות ה 90, וזאת עקב תגובות של שיפור במיגרנות אצל אנשים שביצעו טיפול בוטוקס בפנים.

טיפול בוטוקס למיגרנות – הסוף לכאבי הראש!

טיפול במיגרנות מתבצע במרפאה של דר’ כלב באמצעות הזרקת בוטוקס שתפקידה להרפות את השרירים ובכך להקל על הכאב.

הבוטוקס מעכב שחרורם של נוירוטרנסמיטורים היוצרים מיגרנה עקב השפעתם על מערכות כאב מרכזיות.

הטיפול מתאים למי שסובל ממיגרנות, ורוצה טיפול שיקל על הכאבים ואף יעילים אותם לגמרי.

הטיפול כולל הזרקת מספר זריקות באמצעות מחט דקה.

בניגוד לסוגי טיפולים אחרים, בוטוקס עובד באמצעות הרפיית השרירים הפעילים יתר על המידה.

הוא מעכב את שחרור הנוירוטרנסמיטורים ההיקפיים, אשר עלולים להיות בעלי השפעה על מערכות עיבוד כאב מרכזיות שיוצרות מיגרנה.

לפני הטיפול, חייב המטופל לתעד תקופת זמן של מיגרנות, כולל את ההשפעה על אורח החיים.

ד״ר כלב בוחן את התיעוד ומרכיב את תכנית הטיפול בהתאם.

במפגש אחד של טיפול בוטוקס למיגרנה מקבל המטופל 31 זריקות של מחט דקה.

תהליך הטיפול

• טיפול במיגרנות, נעשה לאחר פגישת ייעוץ עם דר כלב, בה מספר המטופל על אופי כאביו ותדירותם.
  • בהתאם לכך מותאם הטיפול לפי נקודות הדיקור באזור המצח, ומספר ההזרקות במבוקשת.
  • טיפול בוטוקס למיגרנות נעשה על ידי הזרקות מחט מהירות לאזורים המבוקשים, מה שמסייע להרפות את השרירים ולמנוע כאבים.
  • ההזרקות ממוקמות מתחת לעור במצח, בצידי הראש, סביב הראש ועל הצוואר.
  • במהלך הטיפול, נחסמים אותם עצביים משובשים המתכווצים ויוצרים מיגרנה.
  • לאחר הטיפול כבר ניתן לחוש בהקלה בהתקפי המיגרנות.
  • בוטוקס שהוא בעצם רעלן בוטולינום מסייע לאנשים הסובלים שנים מרובות ממיגרנות ומאובחנים כסובלים ממיגרנות ורוצים לחזור לחיים איכותיים ופרודוקטיביים יותר.

חשוב לדעת!

• מטופלים רבים שהסתייעו בבוטוקס לטיפול במיגרנות מציינים כי הטיפול הוריד את תדירות המיגרנות וסייע להם לחזור אל פעילות קלה יותר בחיי היום יום
  • טיפול בוטוקס במיגרנות אינו מתאים לסובלים מכאבי ראש או מיגרנה זמנית. הטיפול מתאים לבעלי מיגרנה כרונית
  • מלבד השיפור במיגרנות מסייע הבוטוקס לעור חלק באזורים בהן מתבצעות הזריקות

שאלות נפוצות

• האם לטיפול במיגרנות ישנן תופעות לוואי?

• כיצד עוזרת הרפיית השרירים של הבוטוקס?

• כל כמה זמן יש לחזור על הטיפול?

• האם הבוטוקס משמש לעוד צרכים מלבד טיפול במיגרנות?