טיפול בהזעת יתר

טיפול בהזעת יתר יאפשר לך להשתחרר מאי נוחות, ממבוכה ומזיעה מרובה שעולה על הכמות הפיזיולוגית הנחוצה לויסות חום הגוף.

במרפאה מבוצע הטיפול ע”י מכשיר לחץ מתקדם, ללא דקירות מחט, כך שהטיפול ידידותי ואינו כואב. בתום הטיפול הפציינט חוזר לעיסוקיו ללא תקופת החלמה ובלי זיעה!

להתייעצות וקביעת תור לטיפול מחייגים ל- 072-3728001

מהי הזעת יתר?

במצב תקין ומאוזן, הזיעה מופרשת בעת פעילות גופנית או התחממות של מזג האוויר, והתאיידותה מעל פני העור גורמת לאפקט הקירור הרצוי.

עם זאת, ישנם אנשים הסובלים מהזעת יתר, גם במצבים בהם אין בה, צורך, באופן שמפריע לתפקודם השוטף, וגורם למבוכה ואי נוחות.

הזעה רגילה מתחילה מתהליך פיזי המתרחש בקצות העצבים הסימפתיים, שבמצבים שונים מפרישים אצטילוכולין. במידה וישנה הפרשה רבה מידי, מתרחשת הזעת יתר.

מחיר טיפול בהזעת יתר

שם מחיר
מחיר הטיפול בהזעת יתר בידיים 4000 ש"ח
מחיר הטיפול בהזעת יתר בכפות הרגליים 4000 ש"ח
מחיר הטיפול בהזעת יתר בבית השחי 3500-4000 ש"ח

שיטות הטיפול שלנו – ללא ניתוח וללא כאב!

כאמור הזרקת בוטוקס יכולה להיות מאד כואבת ומגבילה.

הטיפול במרפאה שלנו מתבצע ע”י אקדח לחץ יעודי – Jet Injection המחדיר את הבוטוקס ללא דקירת מחט וללא כאב.

השיטה מאפשרת טיפול ללא הרדמה מקומית. ההקלה בכמויות הזיעה נשמרת בממוצע כשישה עד שבעה חודשים כך שאפשר לעבור את תקופת הקיץ בחופשיות ללא הזעת יתר.

איך מאבחנים שיש בעיה?

במקרים בהם קיים חשד להזעת יתר, תחילה יש לשלול מצבים רפואיים שעלולים לגרום לתפועה.

ניתן לעשות זאת באמצעות בדיקות דם ושתן פשוטות.

יחד עם זאת, גם בירור ראשוני בתשאול בלבד, יכול לסייע לרופא לקבוע אם מדובר בהזעת יתר ראשונית, שאינה כרוכה בגורם רפואי ידוע, או בסימן לבעיה רפואית אחרת, שהיא זו שמחוללת את התופעה.

ככלל, ניתן לומר שהזעת יתר ראשונית ממוקדת לרוב באזורים מסוימים בגוף ולא בכל אזורי העור בבת אחת.

בנוסף, הזעת יתר ראשונית תופיע לרוב באופן סימטרי, בשני צדי הגוף, והיא אינה מוגבלת לשעות הלילה בלבד, אלא מתרחשת גם בשעות היום.

במקרים אלו, ניתן לטפל במרפאתנו על מנת למגר את התופעה המציקה, ולשפר את איכות חייו של המטופל.

מהם הגורמים והסיבות להזעת יתר?

• חשוב לדעת שהסיבה העיקרית להזעת יתר ראשונית בצעירים היא מתח נפשי-Nervous Sweating כך שהדיכאון המלווה את הבעיה יכול להיות גם הסיבה לה (50% מהמטופלים במרפאתנו דיווחו שסבלו מהרגשת דיכאון בגלל הזעת יתר).
  • הזעת יתר משנית, אשר נובעת מבעיה רפואית אחרת, עשויה להיות חלק מתופעות גיל המעבר בקרב נשים, או תופעה המעידה של פעילות יתר של בלוטת התריס (היפרטיירודיאיזם).
  • בנוסף, קיימות תרופות מסוימות הגורמות לתופעת לוואי של הזעת יתר.
    כמו אלו המשמשות לטיפול במצבי דיכאון, במחלות סרטן השד וסרטן הערמונית וטיפולי פוריות לנשים.
  • הסיבות להזעת יתר ראשונית אינן לגמרי מוכחות.
    אך הסברה הרווחת היא שהן נובעות מחוסר איזון של הבלוטות האנדוקריניות, מערכת העצבים והמרכז במוח בו מתבצע וויסות מנגנון ההזעה.

למידע נוסף על הסיבות להזעת יתר >>

למי מיועד הטיפול?

הטיפול מתאים ויעיל לאותם הסובלים מהזעת יתר ראשונית ומקומית.

30% מהאוכלוסייה הכללית שייכים לקטגוריה זאת, בד”כ צעירים.

הזעה מופרשת ביתר מהפנים, מבית השחי, מכפות הרגליים והידיים.

בהעדר הגדרה כמותית לעודף זיעה אפשר להגדיר באופן פרקטי הזעת יתר כל רמה של הזעה המפריעה לפעילות היום יומית הן המקצועית והן החברתית.

תהליך הטיפול במרפאה

• טיפול בבוטוקס נעשה לאחר פגישת ייעוץ בה מבינים את מקור הבעיה, מאבחנים אותה, ובודקים את ההיסטוריה הרפואית שלך.
  • לאחר שישנה החלטה לבצע טיפול נגד הזעת יתר באמצעות בוטוקס, מסמנים נקודות באזורים שבהם קיימת הזעת יתר ודרכן מחדירים את החומר.
  • מדובר על הזרקה תת עורית על ידי מחט קטנה ודקיקה שמתאימה לכל אזורי הגוף שבהם קיימת תופעה של הזעת יתר.
  • לאחר הטיפול חשוב לקחת יום מנוחה, שלאחריו ניתן לחזור לפעילות.

חושבים ללכת על ניתוח? חשוב שתדעו

• אנשים רבים פונים לטיפול בהזעת יתר באמצעות בוטוקס משום שניתוח נגד הזעת יתר יכול להיות מסוכן.
    זאת משום שלעיתים הוא פוגע בבלטות הזיעה – בלוטות חיוניות לתפקוד הגוף.
  • בניגוד לניתוח שמתאפשר רק בבית השחי, את הבוטוקס ניתן להזריק בחלקים שונים בגוף כמו ידיים, רגליים בית שחי ועוד.

סיבוכים אפשריים של הטיפול בהזעת יתר

באופן כללי הטיפול בהזעת יתר באמצעות בוטוקס נחשב לבטוח לחלוטין.

ביצועו באמצעות אקדח ייחודי במרפאתנו, מפחית עוד יותר את תופעות הלוואי האפשריות, היות והוא אינו כרוך בדקירה או כאבים.

עם זאת, ייתכנו מספר סיבוכים נדירים, שרצוי לקחת בחשבון:

• במקרים נדירים, תיתכן תופעה של הזעה מפצה.
    הכוונה היא למצב בו ההזעה אכן נעלמת באזור הבעייתי בו בוצע הטיפול, אך מופרשת מאזורים אחרים בגוף באופן מוגבר.
  • ייתכנו אי נוחות קלה וכאב עמום וחולף ביום הטיפול.

שאלות נפוצות

• כל כמה זמן יש להגיע לטיפול בהזעת יתר?

• איך פועל הבוטוקס בטיפול?

• מדוע טיפול להזעת יתר באמצעות בוטוקס נחשב טוב יותר מניתוח?

• האם נעשית הרדמה בטיפול מסוג זה?