טיפול בהזעת יתר בבית השחי

השימוש בהזרקות בוטוקס חולל מפנה של ממש בטיפולי הזעת יתר בבית השחי והחליף כמעט לחלוטין את הטיפול הניתוחי.

הטיפול שלנו ללא ניתוח וכאבים, הוא פשוט יחסית, קצר, אינו מגביל את פעילות הפציינט ואינו כרוך בתקופת החלמה.

השיפור באיכות החיים של המטופל ובמצב הרוח הוא מידי!

ד״ר כלב הוא מבכירי המומחים בתחום הטיפול בהזעות יתר ומציע טיפולים חדשניים ויעילים לטיפול בבעית הזעת יתר בבית השחי.

למידע נוסף אנו ממליצים ליצור קשר ולהגיע לפגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות או התחייבות!

הזעת יתר בבית השחי – 4 הקדמות:

• הגיל הממוצע להופעת הזעת יתר בבית השחי הוא 19 שנה
  • הפציינט סובל מהפרשת זעה מוגברת לעיתים פי 40 מהנורמה!
  • ברוב המקרים הבעיה מופיעה בשילוב עם הזעה גם באזורי גוף נוספים
  • רק ב- 10% מהמקרים ההזעה מופיעה רק בבית השחי
  • הזעת יתר היא תופעה שמקשה על איכות החיים – אנשים רבים נמנעים מפעילות פיזית, עבודה ומפגשים חברתיים בשל מצב רפואי זה
  • כדי להקטין את תופעות ההזעה מומלץ לשמור על תזונה מאוזנת וחשוב להימנע מצריכת קפאין, סוכר, מזון חריף, אוכל חם מידי, ועישון

שיטות הטיפול המתקדמת שלנו

הטיפול במרפאה שלנו מתבצע באמצעות מכשיר יעודי חדש להזרקת בוטוקס הנקרא JUVAPEN יתרונות המכשיר מרובים והוא מאפשר החדרה מדויקת של כמות החומר הנדרשת בדיוק לשכבת העור בה נמצאות בלוטות הזעה. מחט זעירה, הדקה ביותר שקיימת, מחדירה באיטיות מדודה את הבוטוקס כמעט ללא כאב וללא זליגה או איבוד של חומר.

87% מהמטופלים דיווחו על ירידה בתחושת הכאב יחסית להזרקה ידנית. הלחץ  המופחת המופעל בעת ההזרקה גורם לפחות טראומה לרקמות, פחות כאב, פחות נפיחות ופחות שטפי דם ומכאן להתאוששות מהירה יותר העור. עם סיום הטיפול אפשר לחזור לפעילות היום יומית הרגילה.

תהליך הטיפול – קצר וללא כאבים!

טיפול בהזעת יתר נעשה על ידי הזרקת בוטוקס אל הגירוי הנוצר בין העצבים לבלוטות הזיעה במקום.
גירוי זה מתבצע כאשר ישנה הפרשה רבה של זיעה למקום הנגרמת עקב הפרשת רבה מידי של אצטילכולין.
הבוטוקס המוזרק על ידי דר כלב לנקודות שנקבעו מראש על ידי מחט דקיקה שאינה מסיבה כאב, משתק את הגירוי ובכך מונע הזעת יתר בכל המצבים ובכלל עונות השנה.
לאחר הטיפול ניתן לחזור לפעילות שגרתית וליהנות לפחות מחצי שנה בהם אין הזעת יתר.
לאחר חצי שנה יש לחזור על הטיפול.