טיפול בהזעת יתר בידיים

הזעת יתר בידיים היא תופעה טורדנית, מביכה הפוגעת בתפקוד היום יומי ובקשרים החברתיים.

פעולות פשוטות כלחיצת יד, החזקת חפצים, כתיבה או ציור נעשות מסובכות.

ב-75% מהמקרים התופעה מתחילה בגיל ההתבגרות בד”כ מגיל 13 שנה.

ד״ר כלב מתמחה בטיפולים למניעת הזעת יתר בידיים ובחלקי גוף נוספים ומציע טיפול חדשני ויעיל לבעיה באמצעות הזרקת בוטוקס.

סובלים מהזעת יתר בידיים? אתם מוזמנים להגיע לפגישת יעוץ אצלנו במרפאה.

תהליך הטיפול בקליניקה

מקיימים פגישת ייעוץ עם ד״ר כלב.
היד מסומנת בעיפרון ברשת של ריבועים של ס”מ רבוע כל אחד כשלכל ריבוע מוחדרת כמות מדודה ומדויקת של בוטוקס.
במהלך הטיפול מוזרק בוטוקס לאזור המזיע הזעת יתר במקרה הזה בכפות הידיים כדי לשתק את בלוטות הזיעה הגורמות להזעת יתר.
הטיפול כולל בין 12 ל- 20 זריקות ומשך ההליך בין 30 ל- 45 דקות.
החדרת הבוטוקס מבוצעת ע”י אקדח לחץ ללא מחטים וללא כאבים.
בתום הטיפול הפציינט משוחרר לעיסוקיו ללא מגבלות תפקודיות.
לעתים נדירות יופיעו כאב או חולשה קטנה באחיזת חפצים ע”י האצבעות וכף היד.

לאחר הטיפול ניתן לחזור לפעילות מלאה.

יעילות הטיפול

על מנת להתכונן לטיפול איך צורך לקחת ימי חופשה או מחלה, או לבצע פעולות שמבצעים לפני ניתוח, היות ולא מדובר בטיפול ניתוחי או כירורגי.

הטיפול יעיל במהלך כל השנה אך עדיף לטפל באפריל-מאי כדי לקבל תוצאה טובה למשך כל הקיץ.

בחורף, הקצר במחוזותינו, יחוש הפציינט ירידה באפקט הטיפול עד לחזרתו לטיפול נוסף.

הטיפול בהזעת יתר בכפות הידיים מחזיק מעמד לפרק זמן של חודשיים עד שמונה חודשים ולאחר מכן יש צורך לחזור על הטיפול עד העלמות התופעה לגמרי.

בוחרים לטפל בניתוח? חשוב לדעת!

• ניתוח למניעת הזעת יתר בכפות הידיים מומלץ רק לאחר שניסתם כלל טיפולים הכוללים גם טיפול בבוטוקס
  • ניתוח מסוג זה מבוצע בשיטה בה מבוצעים שני חתכים קטנים בחזה שדרכם מוכנסת מצלמת וידאו זעירה ומכשירים כירורגיים נוספים
  • המנתח במהלך הניתוח מסיר רקמה עצבית שמחברת בין המערכת הסימפתטית שמפקחת על העברת המסרים לבלוטות הזיעה
  • אנשים רבים מעדיפים לנסות לטפל בהזעת יתר בכפות הידיים בכל דרך אפשרית ולהימנע מניתוח וזאת שניתוח כולל הרדמה כללית ויכול להוליד סיבוכים