למידע נוסף חייגו:054-7771030
טיפול בצלקות אקנה

אקנה הינו תוצאת לוואי של פעילות יתר הורמונלית שמרחשת בעיקר אצל מתבגרים אך לא רק.

כ 10% עד 15% מן הסובלים מן התופעה ממשיכים לסבול ממנה אף לאחר גיל ההתבגרות.

מדובר בתופעה אשר אין בה מן הסכנה הבריאותית, אך היא לא אסתטית וגורמת לקשיים רגשיים ובהמשך חברתיים שעלולים להשפיע לטווח הרחוק בחיים הבוגרים של רבים.

טיפול בצלקות אקנה במרפאה של ד״ר כלב במרכז תל אביב נעשית בעיקר באמצעות שימוש בפילינג רפואי.

לפגישת ייעוץ חייגו עכשיו: 054-7771030 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

ניווט מהיר:

הבעיה עם האקנה היא לא רק הפצעים עצמם אלא מדלקות וכתוצאה מהן צלקות שמופיעות באזורי הפנים, המצח, הלחיים ואף באזור הגב העליון.

למזלם של אלו אשר סובלים מפצעי האקנה הרפואה המתקדמת המערבית מצאה טיפולים מתקדמים בצלקות אקנה, להתמודדות ולטיפול יעיל בתופעה הלא נעימה הזאת.

כיצד ניתן לטפל בצלקות אקנה?

ראשית כל – צלקות אשר נגרמות מאקנה נגרמות בשל סתימה של בלוטות החלב, ריבוי של חיידקים ודלקות.

מקרים שטחיים של אקנה עשויים להותיר צלקות אך אלו ניתנות לטיפול באמצעות קרמים ופילינג שטחי בלבד.

הבעיה היא עם צלקות מאקנה חמור שנראות כחטחטים על פני העור או סדקים עמוקים.

טיפול בפילינג

בעבר הלא רחוק ניתן היה לעשות טיפול בצלקות אקנה מן הסוג הזה אך ורק באמצעות פילינג עמוק.

פילינג עמוק זה טיפול שבאמצעותו גורמים לעור הישן להתקלף ובמקומו להותיר את תאי העור החדשים.

הטיפול אפקטיבי אך זמן הריפוי שלו ארוך וכדאי לזכור כי מדובר באמצעים כימיים חזקים ולפיכך הטיפול כולו מתבצע בחדרי ניתוח ובהרדמה חלקית או מלאה.

באשר לצלקות אקנה שהן פחות חמורות ניתן לטפל באמצעות פילינג שטחי אשר לא דורש הרדמה.

ההבדל בין פילינג שטחי לפילינג עמוק הוא במידת העומק שנכנסים לעור.

כאשר מדובר בצלקות עמוקות מאוד דרושה כניסה רצינית יותר כדי לגרום לתאי עור עבים להתקלף ושבמקומם יבואו תאים חדשים.

כאמור, ההחלמה עשויה לארוך מספר חודשים שבמהלכם העור משנה את צבעו, לרוב נהיה אדום ומומלץ שלו לחשוף אותו לשמש ובייחוד שלא בשעות החמות של היום.

מומלץ שלא לקיים את הטיפול בקיץ.

לרוב הטיפול עוזר והעור נראה שעבר שיפור משמעותי גם אם לא מוחלט.

בעלי עור כהה?

מומלץ שלו לבצע את הטיפול כלל או להיוועץ עם רופא עור בנוגע לסיכונים של פיגמנטציה שעשויים להיווצר על העור כתוצאה מהטיפול.

פנו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ מקצועית בחינם וללא התחייבות!

שיטות חדשניות לטיפול בצלקות אקנה

טיפול פילינג עמוק עשוי להיות כואב וכרוך בהחלמה של מספר חודשים אשר במהלכם לא מומלץ להיחשף לשמש.

מעבר לכך מדובר בשימוש בחומרים כימיים שתפקידם לקלף את שכבת העור העליונה אשר קרויה 'אפידרמיס'.

ישנם טכניקות נוספות, חדשניות יותר שתפקידן לעשות את אותה פעולה באופן ממוקד יותר, ללא כאב ובזמן החלמה קצר יותר, והכי חשוב – ללא אמצעים כימיים.

גלי רדיו

שיטה ראשונה היא שיטת גלי החום שמופקים באמצעות גלי רדיו שמטרתם לחמם את העור ולגרום למילוי אזורי הצלקות לכדי שיפור במראם.

מדובר בטכנולוגיה חדישה ואפקטיבית אשר מתאימה בעיקר לבעלי צלקות אקנה לא חמורות.

גלי לייזר

שיטה נוספת היא שיטת גלי הלייזר שתפקידה הוא קילוף שכבת העור העליונה, אפידרמיס כדי להגיע לתאי העור הבריאים יותר שמצויים תחתיהם.

שיטה זו יעילה במיוחד עבור אלו אשר סובלים מצלקות עמוקות במיוחד ששיטת גלי הרדיו אינה אפקטיבית עבורם.

כתבות נוספות שיוכלו לעניין אתכם

אקנה (הסימנים, הגורמים והטיפולים האפשריים)

השם אקנה ודאי מוכר לכם, היות ואכן מדובר בתופעה נפוצה.

למרות שרבים לא יודעים זאת, האקנה אינו מתבטא בהופעת פצעים

מעבר לסרגל הכלים