קמטים בין הגבות

מילוי קמטים בין הגבות

ההתוויה להזרקת בוטוקס לצורך העלמת קמטים בין הגבות הם אותם קמטי הבעה אנכיים הנמתחים מבסיס האף לכיוון אמצע המצח.

קמטים אלא גורמים למבט להראות זעוף גם כשאינו משקף את הרגשת הפציינט.

בגללה, האזור שבין הגבות שלושה שרירים הבעתיים הגורמים לכיווץ הגבות והעור בניהם.

החלשת שרירים אלה ע”י הזרקת הבוטוקס לנקודות ממוקדות גורמת לעידון קמטי הבעה ולמבט רגוע יותר.

לקביעת מועד לטיפול במרפאה שלנו בתל אביב מחייגים ל- 072-3728001 או משאירים פרטים בטופס, ונחזור בהקדם.

שיטות הטיפול שלנו - ללא ניתוח | ללא כאב!

הבוטוקס, שהוא החומר היעיל ביותר לטיפול זה, פועל על הקמטים במהירות, מחליק ומעדן אותם ומאפשר מראה חלק ובהיר בין העיניים. את התוצאות ניתן לראות באופן מידי.

לצד הבוטוקס ישנו טיפול הפילינג הנקרא ‘פילינג’ בינוני, שתפקידו להעלים ולעדן קמטים במצח דרך קילוף וחידוש העור.

לצידו נמצא הפילינג העמוק, שנועד להעלים קמטים רציניים יותר דרך הסרת תאי עור מתים ולאחר מכן חידושים כרעננים ומתוחים יותר – טיפול בפילינג דורש אשפוז של 24 שעות במרפאה והחלמה של מספר ימים.

טיפול נוסף שנעשה להעלמת קמטים מתבצע על הקרמים הטיפוליים שלנו נועדו להעלים ולעדן קמטים במצח.

הקרמים מכילים קלוגן, והם מעודדים הפרשה של קלוגן טבעי לעור, שמגמיש ומותח את העור.

תהליך הטיפול

טיפול באמצעות בוטוקס במרפאה של דר כלב נעשה בכמה זריקות שאינן ממשוכות בין הגבות.

מלבד הזרקת הבוטוקס, לעיתים רבות נעשה הטיפול בשיטות אחרות כמו פילינג, קרמים טיפוליים ועוד. לנו מגוון שיטות המתאימות לסוגי עור שונים, לרצון המטופלים, ולרמת הקמטים שישנם בין הגבות.

מי מתאים לטיפולים?

מילוי ועידון קמטים בין הגבות מתאים לכל אדם שמרגיש כי הקמטים משווים לו מראה כועס, זעוף, לא אסתטי ואפילו בוגר מידי.

הטיפולים, מסייעים למראה חלק יותר, רענן, שמח וצעיר והם מחזירים את העור למצב חלק יותר ומאירים את אזור העיניים.

בכלל סוגי הטיפולים אין צורך בהכנה מוקדמת, וניתן לחזור מיד לאחריהם לפעילות מלאה.

היתרונות של ד"ר כלב

דר כלב מבצע בכל זמן ההשתלמויות בארץ ובעולם, ובכך הוא מאתר ולומד את השיטות החדשות לטיפולים בתחום הפלסטיקה. עידון ומילוי קמטים בין הגבות היא עוד מומחיות של ד”ר כלב, והטיפול נעשה על ידי הזרקת בוטוקס.
הטיפול נועד להעלים מראה זועף, וחריצים שנוצרים בין הגבות.

חשוב לדעת

• קמטים בין הגבות יכולים להופיע כבר בגיל צעיר, וכיום לנו מטופלים שנמצאים בשנות העשרים לחייהם עד מטופלים בני שמונים.
  • לנו בקליניקה, מגוון שיטות לטיפול בקמטים בין הגבות וזאת על מנת לאפשר יותר ויותר אופציות לטיפול.
  • קמטים בין הגבות נוצרים ממימיקה , דאגה, עייפות, חוסר בנוזלים, והזדקנות העור – ולכן חשוב לשתות הרבה, לנוח, ולהירגע כדי שהקמטים אל יחמירו.

לפני ואחרי הטיפול

לפני
אחרי
חייגו 072-3728001 לבדיקת התאמה לטיפול והתייעצות עם מומחה

שאלות ותשובות

• האם הטיפול מקנה מראה חלק רק בין הגבות?

• האם הטיפול כואב?

• איך מתכוננים לטיפול בוטוקס?

• האם הטיפול יכול לעצב את הגבות?